2011. július 30., szombat

Once upon a time...

Régóta olvasgattunk beauty blogokat, magyar és külföldi oldalakat egyaránt. Rengeteg segítséget nyújtottak, milyen sminkcuccokat éri meg vásárolni, vagy melyek okoznak csalódást. Így hát úgy döntöttünk, mi is megosztjuk a tapasztalatainkat, hátha valakinek ugyanúgy, mint nekünk, hasznára válik.
Tudni kell, Mia és én testvérek vagyunk és együtt nyitottuk ezt a blogot. Ez azért nagyon jó, mert hiába a testvéri szál, abszolút nem hasonlítunk egymásra, így két, teljesen más véleményt olvashattok :) Ő hófehér bőrű, kék szemű, szőke, én a szöges ellentéte, kicsit kreolosabb bőrű, zöldesbarna szemű fekete hajú egyed vagyok. Ő 17, én 23 éves vagyok.
Egyikünk sem profi sminkes, így légyszi nézzétek el nekünk, ha eleinte bénázunk. :)

Kérdés, észrevétel, bármi esetén:     vanityqueens@index.hu
Chantall & Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése