2011. július 30., szombat

L'Oréal Mat'Morphose alapozó

Sokan szeretik és sokan utálják, nem nagyon olvastam semleges véleményt. Nekem személy szerint tetszik.

Tudom, ez nem egy vadonatúj alapozó, de amennyire én láttam, nem sok beauty blog foglalkozik vele, pedig érdemes. Nekem normál-száraz arcbőröm van, nincsenek különösebb bőrhibáim, és olyan alapozót kerestem, ami kiegyenlíti a bőröm színét és ha kell fed is.
Amit ígér:
Matt arcbőrt – fakó hatás nélkül, kevésbé látható pórusokat és ráncocskákat, 12 órán át fennmarad
De lássuk mit is tud:
-Nagyon tetszik a csomagolás, szép az üveg formája és kézre esik. Ha letekerjük a tetejét, találunk egy kis műanyag fedelet két kis fülecskével, ami néha bennemarad a tetejében, néha nem. 


-Van egy kicsi illata, de alig érezhető. Az állaga annyira krémes, habos, tényleg mint egy szuflé . Első ránézésre nem tűnik túl soknak a tégely tartalma 4000 ft-ért, viszont egyszerre kevés szükséges belőle, így elég sok idő kell, hogy elfogyjon.  Én kézzel szoktam felvinni, ami ennél az alapozónál szerintem a legjobb módszer, mert ha nem vagyunk elég gyorsak, nem lesz olyan tökéletes az eredmény.  Remekül kiegyenlíti a bőröm és elég jól fed, de építgetni szerintem nem érdemes. Nem szabad túlzásba vinni,mert olyan lesz, mintha simító vassal tettük volna fel.  12 órán át még nem volt rajtam, de 8 órát simán kibírt az arcomon. Valóban matt hatást biztosít jópár órán át, - mondjuk nem tudom, zsírosabb bőrön mennyi ideig bírja. 


Nyílván nem teljesít úgy, mint egy high-end darab, de én meg vagyok elégedve vele. Nem kell külön púderezgetni, ami nálam nagy előny, mert mindig rohanok. Gyorsan feldobom, kihúzom a szemem és mehetek is, nem igényel sok időt a procedúra.
10/8

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése